جستجو

قوانین و مقررات رزرو هتل(داخلی)

اطلاعات هتل ها و مراکز اقامتی ارائه شده در ویسمن، بصورت مستقیم از منابع رسمی(هتل ها، مراکز اقامتی و ...) دریافت شده است. به علت تغییرات دوره‌ای این اطلاعات، تایید صحت آنها بر عهده همان منابع می باشد.

در روزهای پر مسافرِ سال، هتل ها قوانین خاصی را اجرا می کنند تا بتوانند مدیریت بهتری در پذیرش و ارائه خدمات داشته باشند. از جمله این قوانین می توان به عدم پذیرش کنسلی و در برخی هتل ها عدم ارائه سرویس های اضافه اتاق بصورت تخت اشاره نمود.

احراز هویت با کارت ملی و یا شناسنامه و احراز شرایط محرمیت، تنها وجود نام زوج در شناسنامه همسر است، در برخی هتل ها صیغه نامه با مهر برجسته نیز پذیرفته می‌شود ولی این پذیرش عمومیت ندارد؛ اقامتگاه ها در صورت عدم احراز شرایط محرمیت از ورود مسافرین به اتاق ها ممانعت نموده و مطابق قوانین کنسلی عمل می نمایند.

هنگامی که شما رزرو خود را کنسل می کنید، این ریسک برای هتل وجود دارد تا نتواند در زمان باقی مانده ، واحد اقامتی خود را به فروش رساند. بنابراین منطقی است تا مبلغی را به عنوان جریمه ی استرداد از مسافر دریافت کند. سیاست هتل داران در میزان این جریمه متفاوت است و حتی ممکن است این قوانین در تمام سال یکسان نباشد. اطمینان داشته باشید ما تلاش می کنیم در صورت انصراف از رزرو، کمترین هزینه را بپردازید؛ برای همین از شما می خواهیم به محض انصراف ، جاباما را از تصمیم خود مطلع نمایید تا جریمه کمینه گردد. وجه مسترد شده به شماره حسابی که با آن از جاباما خرید کرده اید، واریز خواهد شد.

برای پذیرش بانوان که بصورت تنها قصد اقامت دارند قانونا مشکلی وجود ندارد و با نامه رسمی شرکت ها و سازمان ها مبنی بر ماموریت و یا شرکت در همایش ها، اقامت براحتی میسر می شود. اگر می خواهید مطمئن سفر کنید و خیالتان راحت باشد با ما تماس بگیرید.

هتل از پذیرش مسافر خارج از لیست معذور میباشد.

تحویل و تخلیه اتاق طبق قوانین هتل میباشد مگر با توافق طرفین که در برگه قید شده باشد.

قوانین پذیرش کودکان در هتل ها :کودک زیر 2 سال شامل هزینه نمیباشد 2تا6سال نیم بها و 6سال به بالا کامل محسوب میشود لازم به ذکر است قوانین هتل ها در پذیرش کودکان متفاوت است که بنا به در خواست شما کارشناسان ما با شما هماهنگ و اعلام نرخ میکنند